piątek, 20 listopada 2015

DOMOWE PŁATKI DO MLEKA "PASZKOPIC"

Uwielbiam płatki do mleka. Nie wiem jak Wy, ale ja kiedyś zajadałem się nimi do granic możliwości. Wszystko trwało dopóki nie poznałem dokładnego składu tego wyrobu. Wtedy naprawdę się przeraziłem, zdając sobie sprawę z tego co jem. Niedawno postanowiłem zrobić je samemu i powiem Wam, że to była jedna z lepszych decyzji ostatnich dni. Spróbujcie moich "PASZKOPIC'ów" - są rewelacyjne!









SKŁADNIKI NA SPORY ZAPAS:

- 150g mąki ryżowej
- 100g mąki orkiszowej
- szczypta soli
- 2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
- 100g brązowego cukru/cukru kokosowego
- 1 płaska łyżeczka cynamonu
- 1 płaska łyżka kakao
- ~7 łyżek wody




Wszystkie składniki dokładnie wymieszaj. Powinna z nich wyjść gładka i miękka kulka ciasta. Następnie formuj z niej cienkie kiełbaski i krój je na malutkie kawałki. Każdy kawałeczek delikatnie spłaszcz od góry nożem. Wyłóż je ostrożnie na płaską blaszkę z papierem do pieczenia i wstaw do nagrzanego do 200C piekarnika. Piecz około 8min do momentu aż apetycznie się zarumienią. Pamiętaj aby nie piec ich zbyt długo, bo łatwo mogą się przypalić. Wyjmij z piekarnika, ostudź i jedz. Z mlekiem, jogurtem lub same jako rodzaj malutkich ciasteczek. 

SMACZNEGO!

4 komentarze:

  1. Ooo Paszkos ma blog! Płatki fajny pomysl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Mam i blog i stronę www.
      Polecam je, są super!

      Usuń
  2. O kurcze ale pychotka dzieki za przepis jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Bardzo Cię proszę! Muszę powiedzieć, że tak go polubiłem, że robię już 3 porcję w przeciągu... 4 dni ;))

      Usuń